Veelgestelde vragen


​ Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je snel het antwoord op jouw vraag. Mocht je antwoord er niet tussen staan neem dan contact met ons op via: info@momentsforcelebration.nl.

 Levertijd

Zodra er een bestelling binnen komt doen wij ons uiterste best om daar meteen mee aan de slag te gaan.
Aangezien alles met de hand gemaakt wordt en vaak het ontwerp nog moet worden aangepast of zelfs nog helemaal gecreeërd moet worden staat er bij elk product een productietijd én levertijd aangegeven. Jij wil natuurlijk, net als ieder ander, dat er met veel liefde en zorg aan jouw bestelling gewerkt wordt. Wanneer het, om wat voor reden dan ook, niet gaat lukken om de beloofde levertijd waar te maken, zullen wij dit altijd aan je laten weten! In deze uitzonderlijke gevallen nemen wij zelf contact met je op.

Verzending:

Binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden nadat het geproduceert is. Vaak lukt het verzenden binnen 1-2 werkdagen na productie.
Daarna zijn wij afhankelijk van PostNL of DHL en hun levertijden, over het algemeen bezorgen zij de volgende werkdag.
Heb je iets voor een bepaalde datum nodig? Vergeet dan niet op tijd te bestellen, om teleurstelling te voorkomen.

LET OP!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen en zo snel mogelijk naar het juiste adres te verzenden.

Waarom wordt alles verzonden in een pakket en niet in een envelop?
Omdat er door drukte bij PostNL of DHL wel eens poststukken kwijt raken. Bij een envelop is er géén track & trace mogelijk.
Daarom hebben wij ervoor gekozen om ALLES in pakketvorm te verzenden. Zo kunnen wij iedere bestelling op de voet volgen. Mocht het pakket toch onverhoopt kwijtraken, dan kan PostNL aan de hand van de track & trace code het pakket traceren.

Afhalen:

Wanneer kan ik mijn bestelling af komen halen?
Na het plaatsen van jouw bestelling, proberen wij deze zo snel mogelijk klaar te maken. Vaak lukt dit binnen 3-4 werkdagen, maar jouw bestelling staat altijd na vier werkdagen klaar. Als je bestelling door ons ingepakt is, ontvang je een mail met informatie. Na het ontvangen van deze mail wordt er een afspraak gemaakt over het ophalen van je bestelling. 

Cadeau:

Kunnen jullie een cadeau rechtstreeks naar de ontvanger sturen?
Dat kan! Vul bij het afleveradres het adres van de ontvanger in, maar vergeet niet je eigen mail en factuuradres in te vullen. Op deze manier zien wij meteen dat het pakket naar een ander adres gestuurd moet worden en zullen wij geen pakbon toevoegen. De factuur ontvang je dan op je eigen mail adres en de track en trace van het pakket ook.

Kunnen jullie een product inpakken voor mij?
Dat doen wij heel graag voor je! Wij proberen elke bestelling zo leuk mogelijk te verzenden.
Laat in de opmerkingen in het winkelmandje aan ons weten of het een cadeautje is en of de artikelen appart of samen ingepakt mogen worden. Dan zorg ik dat het leuk ingepakt wordt!
Een klein kaartje toevoegen aan je bestelling? Laat een tekst achter bij de opmerkingen in je winkelmandje en dan plaatsen wij deze op een kaart. 

Uitverkochte artikelen:

Omdat ik een kleine ondernemer ben en alles zelf doe, heb ik vaak maar een kleine voorraad van de artikelen. Vaak lukt het me wel als een artikel uitverkocht is en je het nog graag zou willen hebben, om deze nog aan te vullen of extra te maken. Soms kan het zijn dat artikelen niet meer leverbaar zijn of dat er een langere levertijd op zit dan je van ons gewend bent. 
Ben je benieuwd of het nog mogelijk is om een artikel te bestellen voor je? Neem dan contact op via info@momentsforcelebration.nl.

Wat moet ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?
Contact opnemen met ons natuurlijk! Wij hebben het antwoord.
Dit kan per mail: info@momentsforcelebration.nl of per Whatsapp.

De waardering van www.momentsforcelebration.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 22 reviews.